![]() |
|
||||
|
||||
![]()
BearsDreamer
QB Andy Dalton, CIN QB Teddy Bridgewater, MIN QB Colin Kaepernick, SF QB Garrett Grayson, NO RB Todd Gurley, LA RB Le'Veon Bell, PIT RB Jordan Howard, CHI RB Devontae Booker, DEN RB Isaiah Crowell, CLE RB Kenyan Drake, MIA RB Christine Michael, SEA RB Shane Vereen, NYG WR Kelvin Benjamin, CAR WR Jordan Matthews, PHI WR Josh Gordon, CLE WR Stefon Diggs, MIN WR Tyler Lockett, SEA WR Jeff Janis, GB WR Jared Abbrederis, GB WR Chris Moore, BAL WR Kenny Stills, MIA WR Dontrelle Inman, SD TE Julius Thomas, JAX TE Gary Barnidge, CLE TE Jason Witten, DAL K Graham Gano, CAR K Josh Lambo, SD D/ST Denver Broncos D/ST Jacksonville Jaguars D/ST Pittsburgh Steelers GridIronKing QB Andrew Luck, IND QB Ryan Tannehill, MIA RB Carlos Hyde, SF RB Ameer Abdullah, DET RB Paul Perkins, NYG RB Chris Ivory, JAX RB Jonathan Williams, BUF RB Charcandrick West, KC RB Frank Gore, IND RB Bradin Oliver, SD RB Reggie Bush, BUF RB Tim Hightower, NO WR DeAndre Hopkins, HST WR Jordy Nelson, GB WR Ty Hilton, IND WR Nelson Agholor, PHI WR Leonte Carroo, MIA WR Brandon Coleman, NO WR Reuben Randle, PHI WR Jermaine Kearse, SEA WR Dezmin Lewis, BUF WR Andre Johnson, TEN TE Tyler Eifert, CIN TE Jimmy Graham, SEA TE Josh Hill, NO K Stephen Gostkowski, NE K Greg Zuerlein, LA D/ST Arizona Cardinals D/ST Buffalo Bills Hammer QB Marcus Mariota, TEN QB Tom Brady, NE RB Thomas Rawls, SEA RB Matt Jones, WSH RB Dion Lewis, NE RB TJ Yeldon, JAX RB DeAngelo Williams, PIT RB Alfred Morris, DAL RB Justin Forsett, BAL RB CJ Spiller, NO RB Aaron Green, LA RB Lance Dunbar, DAL RB David Cobb, TEN WR Julio Jones, ATL WR Jarvis Landry, MIA WR Dorial Green-Beckham, PHI WR Larry Fitzgerald, ARI WR Terrance Williams, DAL WR Marqise Lee, JAX WR Calvin Johnson, FA WR Ted Ginn Jr., CAR WR Dwayne Harris, NYG WR Eli Rogers, PIT TE Eric Ebron, DET TE Richard Rodgers, GB K Steve Hauschka, SEA K Mike Nugent, CIN D/ST Cincinnati Bengals D/ST Baltimore Ravens indecisivepizza QB Russell Wilson, SEA QB Blaine Gabbert, SF QB Dak Prescott, DAL QB Sam Bradford, PHI RB Adrian Peterson, MIN RB Doug Martin, TB RB DeMarco Murray, TEN RB Spencer Ware, KC RB Rashad Jennings, NYG RB Kelvin Taylor, SF RB Legarette Blount, NE WR Golden Tate, DET WR Sammie Coates, PIT WR Travis Benjamin, SD WR Doug Baldwin, SEA WR Michael Thomas, NO WR Demarcus Robinson, KC WR Ty Montgomery, GB WR Quincy Enunwa, NYJ WR Geremy Davis, NYG WR JJ Nelson, ARI WR Keyarris Garrett, CAR TE Rob Gronkowski, NE TE Tyler Higbee, LA TE Dwayne Allen, IND TE Jerrell Adams, NYG K Roberto Aguayo, TB K Brandon McManus, DEN D/ST Oakland Raiders D/ST San Diego Chargers NFLRA QB Ben Roethlisberger, PIT QB Robert Griffen, CLE QB Mike Glennon, TB QB Ryan Fitzpatrick, NYJ QB AJ McCarron, CIN RB David Johnson, ARZ RB Lamar Miller, HOU RB Melvin Gordon, SD RB Ryan Matthews, PHI RB Wendall Smallwood, PHI RB Marshaun Coprich, NYG WR Emmanuel Sanders, DEN WR Kevin White, CHI WR Allen Hurns, JAX WR Chris Conley, KC WR Chris Hogan, NE WR Pierre Garcon, WAS WR Moritz Bohringer, MIN TE Ladarius Green, PIT TE Coby Fleener, NO TE Maxx Williams, BAL TE Rico Gathers, DAL K Justin Tucker, BAL K Chris Boswell, PIT K Jason Myers, JAX D/ST Houston Texans D/ST Kansas City Chiefs D/ST Chicago Bears NYGAllDay QB Carson Palmer, ARI QB Brock Osweiler, HOU QB Joe Flacco, BAL QB Cardale Jones, BUF RB Eddie Lacy, GB RB Jay Ajayi, MIA RB Charles Sims, TB RB Giovani Bernard, CIN RB DeAndre Washington, OAK RB Cameron Atris-Payne, CAR RB Alex Collins, SEA RB James White, NE RB Daniel Lasco, NO RB Fitzgerlad Toussaint, PIT WR Odell Beckham Jr, NYG WR Donte Moncrief, IND WR Sterling Shepard, NYG WR Eric Decker, NYJ WR Kamar Aiken, BAL WR Jaelen Strong, HOU WR Rashard Higgins, CLE WR Justin Hardy, ATL WR Seth Roberts, OAK WR Nelson Spruce, LA TE Clive Walford, OAK TE Cameron Brate, TB TE Kyle Rudolph, MIN D/ST Detroit Lions D/ST Tampa Bay Buccaneers PrettyFlacco QB Tyrod Taylor, BUF QB Alex Smith, KC RB Matt Forte, NYJ RB Arian Foster, MIA RB Bilal Powell, NYJ RB Terrell Watson, CIN RB Darren Sproles, PHI RB Andre Ellington, ARI RB James Stark, GB RB Tyler Gaffney, NE RB Malcolm Brown, LA WR Demariyus Thomas, DEN WR Allen Robinson, JAX WR Mike Evans, TB WR DeVante Parker, MIA WR Jeremy Maclin, KC WR Michael Floyd, ARI WR Breshad Perriman, BAL WR Malcolm Mitchell, NE WR Rishard Matthews, TEN WR Devante Adams, GB WR Kendall Wright, TEN TE Greg Olsen, CAR TE Austin Seferian-Jenkins, TB TE Zack Miller, CHI TE Will Tye, NYG TE Virgil Green, DEN TE Jesse James, PIT D/ST Tennessee Titans D/ST Indianapolis Colts UCFinFan QB Philip Rivers, SD QB Kirk Cousins, WAS QB Jimmy Garappolo, NE RB Mark Ingram, NO RB Kenneth Dixon, BAL RB Duke Johnson Jr, CLE RB Derrick Henry, TEN RB Jeremy Langford, CHI RB Danny Woodhead, SD RB Benjamin Cunningham, LA RB Ronnie Hillman, DEN RB Mike Davis, SF WR Antonio Brown, PIT WR AJ Green, CIN WR Brandon Marshall, NYJ WR Devin Funchess, CAR WR Michael Crabtree, OAK WR Jamison Crowder, WAS WR Mike Wallace, BAL WR Albert Wilson, KC WR Quinton Patton, SF TE Jordan Reed, WSH TE Martellus Bennett, NE TE Jeff Heuerman, DEN TE Charles Clay, BUF K Dan Bailey, DAL D/ST Los Angeles Rams D/ST San Francisco 49ers VengfulOdin QB Eli Manning, NYG QB Tony Romo, DAL QB Nick Foles, KC RB Jamaal Charles, KC RB CJ Prossie, SEA RB LeSean McCoy, BUF RB Theo Riddick, DET RB Karlos Williams, BUF RB Javorious "Buck" Allen, BAL RB Bishop Sankey, TEN RB Khiry Robinson, NYJ WR Dez Bryant, DAL WR Brandin Cooks, NO WR Randall Cobb, GB WR Marvin Jones, DET WR Willie Snead, NO WR Tavon Austin, LA WR Mohamad Sanu, ATL WR Robert Woods, BUF WR Kenny Britt, LA WR Brian Quick, LA TE Travis Kelce, KC TE Vance McDonald, SF TE Antonio Gates, SD K Blair Walsh, MIN D/ST Seattle Seahawks D/ST Miami Dolphins D/ST New York Giants Victvm QB Derek Carr, OAK QB Matt Ryan, ATL RB Keith Marshall, WAS RB Tyler Ervin, HOU RB Josh Ferguson, IND RB Jalen Richard, OAK WR Keenan Allen, SD WR Sammy Watkins, BUF WR Amari Cooper, OAK WR Corey Coleman, CLV WR Torrey Smith, SF WR Tajae Sharpe, TEN WR Josh Doctson, WAS WR Tyler Boyd, CIN WR DeSean Jackson, WAS WR Charone Peake, NYJ WR Jakeem Grant, MIA WR Charles Johnson, MIN WR Devin Fuller, ATL WR Trevor Davis, GB WR Mike Thomas, LA TE Hunter Henry, SD TE Austin Hooper, ATL TE Jace Amaro, NYJ K Mason Crosby, GB D/ST Carolina Panthers D/ST Philadelphia Eagles D/ST Washington Redskins Witlon QB Drew Brees, NO QB Aaron Rodgers, GB QB Jay Cutler, CHI RB Ezekiel Elliott, DAL RB CJ Anderson, DEN RB Devonta Freeman, ATL RB Latavius Murray, OAK RB Jerick McKinnon, MIN RB Jonathan Stewart, CAR RB Terrance West, BAL RB Shaun Draughn, SF RB Ka'Deem Carey, CHI RB Darren McFadden, DAL WR Alshon Jeffery, CHI WR LaQuon Treadwell, MIN WR Julian Edelman, NE WR John Brown, ARI WR Bruce Ellington, SF WR Vincent Jackson, TB WR Brandon LaFell, NE WR Terrelle Pryor, CLE WR Tyrell Williams, SD WR Cole Beasley, DAL WR Cody Latimer, DEN TE Zach Ertz, PHI TE Delanie Walker, TEN TE Troy Niklas, ARI D/ST Minnesota Vikings D/ST New York Jets Schisno QB Cam Newton, CAR QB Blake Bortles, JAX QB Jameis Winston, TB QB Carson Wentz, PHI QB Jarod Goff, LA QB Paxton Lynch, DEN QB Matthew Stafford, DET QB Cody Kessler, CLE RB Jeremy Hill, CIN RB Tevin Coleman, ATL RB Chris Johnson, ARI RB CJ Ham, MIN RB Glenn Gronkowski, BUF - Under review WR Will Fuller, HOU WR Phillip Dorsett, IND WR Markus Wheaton, PIT WR Martavius Bryant, PIT WR DeAndre Smelter, SF WR Cody Core, CIN WR Braxton Miller, HOU TE MyCole Pruitt, MIN TE Tyler Kroft, CIN K Carlos Santos, KC K Cody Parkey, PHI D/ST New England Patriots D/ST Green Bay Packers D/ST Atlanta Falcons Last edited by BearsDreamer; 08-19-2016 at 02:36 PM. |
The Following 6 Users Say Thank You to BearsDreamer For This Useful Post: | ||
Formerly Known (08-07-2016), indecisivepizza (08-07-2016), NFLRA (08-08-2016), NYGAllDay (08-07-2016), Prettyflacco (08-07-2016), ucfinfan86 (08-07-2016) |
|
||||
|
||||
![]()
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|